תרחישים

כרגע הכל טפו טפו. יש לי תרחישי סוף עולם בראש. ראיתי קופים רעבים בתאילנד נחלקים לכנופיות ותוקפים זה את זה ברחובות כי אין תיירים ואוכל.

דברים קשים מגיעים מאיטליה. הבנזוג אגר מזון מבעוד מועד. אנחנו בהסגר מרצוננו החופשי, במדינה שאין בה חופשות מחלה או בדיקות קורונה. לי יש בת-לעתיד שאוהבת להיות הפוכה, על הראש, בתוכי, נשענת על החלקים הרכים. לידה ביתית לא תעבוד בשבילי בגילי. אני באוברדוס של חדשות כי יש כמה ימי חופש מפרוייקטים כרגע. ראיתי את מופע הנשיאות של טראמפ אתמול וקלטתי את עצמי נתלית על כל מילה, מתנחמת בטון המרגיע. הוא כמובן שיקר ושיבש שלושה דברים עיקריים בשבע דקות בקריאה מהטלפרומפטר.

עברנו כמה דברים כישראלים. זכרוני מזכיר, תיכף ההומור יידחף פנימה ויצחיק אותנו שוב. אבל החבריה פה אוגרים נשק בימים רגילים וגזענים עד העצם בשגרה. חדרי החירום בבתי החולים לא ראו המונים או אפילו עשרים איש במכה אחת, כי יקר עד מוות. הרופא שלנו היה כבד ראש וכן. הוא אמר שאין להם מושג איך זה ישפיע על העוברית או עלי אם אדבק. אז אנחנו בבית, מושפרצים ומחוטאים. שאננים פה מאוד. תיכף יתחילו המתים להופיע. סליחה, זה ה ptsd היהודי רוסי, מוכן לגרוע מכל. שמרו על עצמכם.

2 תגובות בנושא “תרחישים

כתיבת תגובה